REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
 Otwarto 5-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 pod Krakowemartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto 5-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 pod Krakowem
Otwarto ponad 5-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 między Miechowem a Szczepanowicami. Połączył on już funkcjonujące odcinki (Moczydło - Miechów i Szczepanowice - Widoma), dzięki czemu na północ od Krakowa, dokładnie od Widomej, kierowcy mają do dyspozycji blisko 260 km nieprzerwanej drogi ekspresowej do Warszawy.
City Park Wrocław rośnie. Najnowszy park biznesowy od Ideal Idea w pełni skomercjalizowany [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
City Park Wrocław rośnie. Najnowszy park biznesowy od Ideal Idea w pełni skomercjalizowany [ZDJĘCIA]
Nowopowstający obiekt SBU przy wrocławskim porcie lotniczym to kolejna inwestycja od Ideal Idea, zapewniająca elastyczne przestrzenie biznesowe najwyższej jakości. Zostały one błyskawicznie docenione przez rynek, czyniąc City Park Wrocław II w pełni wynajętym na długo przed zakończeniem budowy.
Globalny koncern Mondi z kolejną wielką inwestycją w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Globalny koncern Mondi z kolejną wielką inwestycją w Polsce
Kolejna wielka inwestycja globalnego koncernu Mondi w Polsce. Tym razem w fabryce tej spółki, zlokalizowanej w Świeciu, w województwie kujawsko-pomorskim. Modernizacja zwiększy zdolność produkcyjną kraftlinera o 55 000 ton rocznie.
GTV wynajmuje 32 000 mkw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
GTV wynajmuje 32 000 mkw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków II
Międzynarodowy dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia LED podpisał umowę na wynajęcie 32 000 mkw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków II. Obecnie spółka GTV korzysta już z 20 300 tys. mkw. powierzchni. Przekazanie najemcy nowego budynku planowane jest w kwietniu przyszłego roku. W transakcji pośredniczyła firma doradcza AXI IMMO.
Setki nowych miejsc pracy pod Wrocławiem! GLP realizuje kolejny etap wielkiej inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Setki nowych miejsc pracy pod Wrocławiem! GLP realizuje kolejny etap wielkiej inwestycji
GLP, wiodąca międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach w nieruchomości logistyczne, cyfrową infrastrukturę i energię odnawialną, rozpoczęła budowę ostatniej hali Wrocław V Logistics Centre w Magnicach, w gminie Kobierzyce pod Wrocławiem. Budynek o powierzchni ponad 67 tys. mkw. powstanie zgodnie z wymogami certyfikacji BREEAM na poziomie „Outstanding” i zapewni wiele udogodnień dla pracowników. Powstaną setki nowych miejsc pracy.
Globalna marka UNIQLO przekształaca warszawski pop-up w pełnowymiarowy sklepartykuł
Pokaż artykuł
Globalna marka UNIQLO przekształaca warszawski pop-up w pełnowymiarowy sklep
Marka UNIQLO ogłosiła plany przekształcenia swojego sklepu pop-up w stałą, pełnowymiarową lokalizację. Sklep usytuowany w Wars Sawa Junior zwiększy powierzchnię z 800 mkw. do około 1420 mkw. Zaoferuje nowym i stałym klientom wzbogacone doświadczenie zakupowe. Rozpoczęcie prac budowlanych zaplanowe jest na 20 stycznia.
Globalny dostawca części dla branży automotive SaarGummi zainwestuje w województwie podkarpackimartykuł
Pokaż artykuł
Globalny dostawca części dla branży automotive SaarGummi zainwestuje w województwie podkarpackim
Kolejna duża inwestycja z branży automotive w Polsce. Deweloper i inwestor, firma DL Invest Group zawarła z SaarGummi globalnym dostawcą części dla branży automotive umowę na wynajem kilkudziesięciu tysięcy metrów kwadratowych powierzchni magazynowo-biurowych w inwestycji DL Invest Park Sędziszów. Inwestor zamierza uruchomić w Polsce produkcję.
Kolejna wielka inwestycja GLP pod Wrocławiem i setki nowych miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna wielka inwestycja GLP pod Wrocławiem i setki nowych miejsc pracy
GLP, wiodąca międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach w nieruchomości logistyczne, cyfrową infrastrukturę i energię odnawialną, jest na finiszu budowy ostatniej hali w wielkim kompleksie Wrocław V Logistics Centre w Magnicach, w gminie Kobierzyce pod Wrocławiem. Budynek o powierzchni ponad 67 tys. mkw. powstał zgodnie z wymogami certyfikacji BREEAM na poziomie „Outstanding” i zapewni wiele udogodnień dla pracowników. Powstaną setki nowych miejsc pracy.
Kolejny wielki, globalny koncern stawia na Wrocław. Powstaną nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny wielki, globalny koncern stawia na Wrocław. Powstaną nowe miejsca pracy
Kolejny znany, globalny koncern stawia na stolicę Dolnego Śląska. Tym razem jest to potentat z branży transportowej i logistycznej, firma Maersk, która zdecydowała się uruchomić swoją główną siedzibę w tym regionie Polski na terenie Prologis Park Wrocław III. Spółka wynajęła 6 207 metrów kwadratowych powierzchni w oddanym właśnie do użytku budynku DC4, z czego 414 mkw. będą stanowiły biura. To pierwszy w Europie kontrakt zawarty pomiędzy tymi firmami. Będzie to także centrum dystrybucyjne produktów dla znanej duńskiej sieci sklepów z artykułami papierniczymi, dekoracyjnymi do domu, prezentami, zabawkami i gadżetami z branży ecom.
Polski rynek pracy potrzebuje wielokulturowościartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek pracy potrzebuje wielokulturowości
Legalność pobytu obywateli Ukrainy w Polsce ma zostać przedłużona do 30 września 2025 roku. Jednak zdaniem ekspertów to za mało, aby powstrzymać odpływ pracowników z naszego kraju i trwale zabezpieczyć zasoby ludzkie. Polska gospodarka potrzebuje migrantów z odległych rejonów świata, a Polacy muszą się oswoić z tym, że nasze społeczeństwo stanie się jeszcze bardziej wielokulturowe.
REKLAMA